Forum WarezSpecial Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Stronghold Legends

 
Odpowiedz do tematu    Forum WarezSpecial Strona Główna » Gry(PC) Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Stronghold Legends
Autor Wiadomość
Skala
Administrator



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/9

Post Stronghold Legends


Stronghold Legends jest udoskonaloną, odświeżoną i mocno zmodyfikowaną wersją drugiej części serii. Chociaż program w dużej mierze bazuje na technicznych osiągnięciach poprzednika i nie jest traktowany jako pełnoprawna kontynuacja (autorzy porównują Legends do Crusadera), to z pewnością nie można zarzucić mu odtwórczości pod względami merytorycznymi, jest mimo wszystko czymś więcej, niźli tylko dodatkiem stand-alone. Twórcy postanowili częściowo zrezygnować ze skomplikowanej warstwy ekonomicznej, głównie poprzez uproszczenie aspektów gospodarczych oraz systemu rozbudowy i pielęgnowania zamku. W zamian położyli większy nacisk na podniesienie dynamizmu rozgrywki, wprowadzenie rewolucyjnych elementów fantasy oraz rozwinięcie sfery batalistycznej. Tym razem mamy więc do czynienia raczej z klasyczną strategią czasu rzeczywistego, aniżeli z symulatorem zarządzania zamkiem.

Pierwszoplanową atrakcją tej odsłony Twierdzy są tytułowe „legendy”. Pierwsza i najbardziej rozbudowana kampania obejmuje dzieje Króla Artura wraz ze wszystkimi najważniejszymi postaciami i przesłaniami, które nieodłącznie towarzyszą tejże postaci. Mamy więc okazję naocznie zapoznać się z historią dzielnych rycerzy Bractwa Okrągłego Stołu, poznać zakamarki majestatycznego zamku Camelot, wziąć udział w poszukiwaniu Świętego Grala, a nawet zamienić parę słów z Merlinem, testując jego domniemane zdolności magiczne. Kolejna kampania traktuje o jednym z najważniejszych bohaterów mitologii nordyckiej, Zygfrydzie Fafnesbane. Nietrudno się domyślić, iż przewodnimi krajobrazami tychże scenariuszy są obsypane białym, jak mleko, puchem szczyty i przesmyki górskie, zaś miejsce zwykłych, murowanych zamków zajmują gigantyczne, lodowe twierdze, pozostające pod jurysdykcją złych czarnoksiężników, lodowych olbrzymów i innych chłodnych kreatur. Trzecią wielką legendą, która służy za kanwę ostatniej kampanii, jest postać Vlada Draculi, historycznego pogromcy Turków Ottomańskich i mitycznego adepta „mrocznych sztuk”. Nietrudno zgadnąć, iż wygląd jego dworu nie zachęca do składania niezapowiedzianych wizyt, a nabite na pal skalpy stanowią standardowy motyw zdobniczy. Artyści pracujący nad grą dołożyli wszelkich starań, aby twierdza każdego z głównych bohaterów wyróżniała się unikalnym wyglądem oraz wyposażeniem – i tak np. posiadłość Króla Artura bardzo przypomina baśniowy, średniowieczny zamek, a zbrojony apartament Drakuli wyposażony jest w kamienne gargulce czy zamknięte w klatkach smoki, ochoczo przysmażające ogniem niepożądanych gości. Spośród innych systemów obrony zamkowej warto wymienić także podziemne tunele, pułapki, smocze harpuny oraz lodowe lustra. Częściowo zautomatyzowano zarządzanie w sferach administracyjno-gospodarczych, dając graczowi możliwość skupienia się na ciekawszych zadaniach. Każdy z legendarnych władców dysponuje także charakterystycznym dla siebie zasobem (np. farmy drobiarskie Drakuli czy przeręble do łowienia Zygfryda), co potęguje urozmaicenie rozgrywki.

Nowości nie brakuje również w warstwie militarnej. Przede wszystkim pojawiły się nowe, niespotykane dotąd, zestawy wojsk: latające i magiczne. Przywrócono niektórym oddziałom zdolność burzenia murów zamkowych oraz przygotowano szereg nowych, „tematycznych” jednostek, właściwych dla danej konwencji świata przedstawionego, co dostarcza rozgrywce dalszego kolorytu. Podjęto również kroki mające na celu zachęcenie graczy do prowadzenia agresywnej, zaczepnej taktyki gry. Wprowadzono nowy zasób, tzw. Glory points, które możemy przerobić na budynki zwiększające honor. Punkty chwały zdobyć można jednak tylko poprzez odważną i bezkompromisową walkę. Ponadto, programiści postarali się wyważyć nieco moc łuczników, osłabiając nieco ich ogólną skuteczność, m.in. poprzez wprowadzenie jednostek z umiejętnościami szalenie użytecznymi w walce z zasięgowym przeciwnikiem (np. niewrażliwy na strzały vampiric creeper, który dodatkowo potrafi przebywać mury).

Silnik Stronghold Legends jest rozwinięciem modelu znanego z Stronghold 2. Wśród nowinek technicznych warto wymienić generowane w czasie rzeczywistym cienie oraz nowy system cząstek (particle system), które w wymierny sposób podnoszą atrakcyjność scen z fantastycznymi kreaturami czy magicznymi efektami. Lifting przeszedł także edytor, który wyposażono w nowy, całkowicie przeprojektowany interfejs użytkownika. Wreszcie, rozbudowano tryby rozgrywki wieloosobowej, wśród których warto zwrócić uwagę na przywrócony King of the Hill, sprawdzony CTF czy też nowatorską 'wojnę o zasoby' (pierwszy gracz, który zgromadzi odpowiednią ilość konkretnych surowców, wygrywa). Warto zauważyć, iż realizm rozgrywki nie został zupełnie zatracony w Legends – nadal jest on bardzo ważnym aspektem gry, pomimo wprowadzenia licznych zapożyczeń ze świata legend i mitów.

Kod:
    http://www.sendspace.com/file/6bi5e8
http://www.sendspace.com/file/4m80ro
http://www.sendspace.com/file/v17gxj
http://www.sendspace.com/file/j5fpxc
http://www.sendspace.com/file/z2xjdd
http://www.sendspace.com/file/bvfbzt



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skala dnia Wto 10:08, 13 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Nie 22:11, 15 Paź 2006 Zobacz profil autora
Pietro92




Dołączył: 12 Paź 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/9
Skąd: S-ec

Post
a coś o wymaganiach... ?? Very HappyVery HappyVery Happy Bo brzmi zachęcająco, ale nie wiem czy mi ruszy... Very HappyVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:28, 16 Paź 2006 Zobacz profil autora
Impre$




Dołączył: 10 Paź 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/9

Post
Nie działa:/ rapidshare usunieto pliki;/


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:52, 16 Paź 2006 Zobacz profil autora
Skala
Administrator



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/9

Post
sendspace jest jeszcze aco do wymagan przeszukalem 10minut nieznalazlem;/ sorka potem dodam jak znajde


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:57, 16 Paź 2006 Zobacz profil autora
Iwan




Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/9

Post
jak sciagam sendspace to musze wszystkie 6 partów sciagnąc i polaczyc ?? czy 1 z 6 wystarzczy do grania ?? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:34, 23 Lut 2007 Zobacz profil autora
Skala
Administrator



Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/9

Post
trzeba miec wszystkie

part z angielskiego część


Post został pochwalony 0 razy
Sob 20:43, 10 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum WarezSpecial Strona Główna » Gry(PC) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin